petek, 8. januar 2010

FINCH HATTON- (AU JUNGLE:)

prejšnjo nedeljo sva se odpravila na nedeljski izlet
v Finch Hatton, ki je prava đungla...

tule sta pred nama dva nemška turista,
ki smo se nato skupaj podali v soparni gozd..
in poizkušali priti do najvišjega slapa...
jej, nama je uspelo...








prva gozdna žival, ki sva jo srečala, takoj po vztopu iz avta,
je bila guana, velik kuščar
(ki, je bila dolga nekje 1m ali več)



malo rastlinja....



čudovit razgled skozi vso pot..



malo ovir na poti...



malo Janezovih fotografskih sposobnosti ;)



in malo počitka z čudovitim razgledom,...



praproti vsepovsod...



še malo slikanja za spomin..



tale kuščar je poziral samo za Janeza,..
se je vse obračal okoli,..
sva se redno nasmejala...
:)

nimaš kaj, kdo ma postavo lahko
:)



malo poti, ki so zelo lepo urejene...



še malo rastlinja..



naravni bazenčki, kjer se lahko povsod kopaš..
je ful vredi...



še malo, pa bova prispela, do najvišjega slapa,..




jjjjeeeeeeeeejjjjjjjjj...
kak fajn...
končno..............
zdaj pa takoj v vodo!!!!!!!!!



Janez se je korajžno takoj podal v vodo,...
jaz pa sem malo razmišljala,..
ker so notri plavale velike jegulje...
samo so baje zelo prijazne,..



malo počitka med plavanjem...



malo igranja z vodico...



malo klepeta z drugimi kopalci..



in končno,...a previdno..
sem se opogumila tudi jaz..
na koncu nisem mogla z vode..
tak je blo fajn ..,
da me je Janez že skoraj prosil,..
:)



in počasi sem se vzpenjala proti slapu,
kjer sem si masirala nogice..,
da je bilo lažje nadaljevati hojo v težkih razmerah..



malo pogleda na drugo stran bazenčka..



in še eden slap malo nižje..



in še ptičke..



pa še malo čez vodo..



takole pa se moraš kar nekajkrat peljati čez vodo,..
da prideš do parkirišča..



in še ena slikica v celoti..
(klikni na njo)



pa je nedelja naokoli...

Ni komentarjev: