petek, 26. avgust 2011

delivery- dostava roz na podezelje

se vedno delam v cvetlicarni in vcasih grem tudi na dostavo,
tole je ena najlepsih dostav kar sem jih imela,..

roze sem dostavljala na podezelje in kar kmalu po odcepu iz glavne ceste na stransko,
sem imela veliko ovir :)

toda prijazni fantje iz kmetije so me spremljali vse do hise,
na konjih so gnali krave domol in me vse skozi prislji obvescat,
kaj bodo elali, kako dolgo je se do hise,
morem vam ovedat, da so tu ljudje zelo prijazni, se posebej,
ce gres vn na podezelje, to dostavljanje roz si bom zapomnila za vse zivljenje.

Ker pa je tezko opisat kako posebno je bilo,
nekaj slikic, ki sem jih naredila, ko sem se vozila
za credo krav nekje priblizno 1h, 20km/h,
vendar na koncu opravila svoje delo in pri tem nadvse uzivala v neverjetni pokrajini..

takole so fantje na konjih gnali krave v credi domol


tule mi je eden od fantov prisel povedat,
da za tem ovinkom na desni strani je hisa za katero imam dostavo,
in preden sem zavila proti hisi, so se vsi obrnili in me prijazno pozdravili in pomahali,
kot v filmu kaj :)


in takole sem dostavila roze do hise z nepozabnim podezeljskim pogledom.



Posted by Picasa

Ni komentarjev: