petek, 26. avgust 2011

FLIKICE

Kateri me poznate veste, da obozujem zeljeve flikice.
Ker pa se ne da kupit flikic tu v Mackayu, sem se odlocila, da jih napravim sama.
Ker pa jih Janez ne mara, sem mislila, da mi ne bo pomagal v moji "flikice factory"
vendar se je zelo potrudil, ..

Moram vam povedat, da je bilo to prvic, da vsa delala to testo in,
da jih ni tako enostavno napravit,
no v bistvu misla sem povedat, da jih ni tako enostavno narezat.

Po koncu sva bila oba zelo zmantrana, a srecna, se posebno jaz :)

NJAMI, NJAMI FLIKICE SO SE VEDNO ZAKON!!!
(sva jih dala probat najinim tu v australiji in so jim zelo dobre,
mislim, da bova morala kar hitro napraviti nove :)

Janez pri valjanju testa


Zacetek rezanja, ki ga ni bilo konca..


IN TO SO NAJINE AUSTRALSKE FLIKICE..
NJAMI, NJAMI



Posted by Picasa

Ni komentarjev: